Tema: Re: Gulejau ligoninej.
Autorius: Ramaas
Data: 2010-06-07 14:31:59
va čia auksiniai žodžiai "Diagnozę lengviau gauti, nei atsikratyti"

Jai gavai ir invalidumą apie automobilio vairavimą pamiršt reik. Net jai
ir sveikas būsi, jai nepasikeitė terminas dar 5 metus neleis vairuot.
Kai kam leidžiama vairuot pav. epileptikam kai kuriem sergantiems bet
retai pas gydytoja ateinantiems leidžiama.

R.