Tema: Re: Temperatūra
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-06-07 13:28:13
Netyčia gavosi. Prieš kokių 10 dienų nusipirkau elektroninį termometrą. Ten
yra tokia funkcija - baigus matavimą pasigirsta garsinis signalas. Bandžiau
praeitą savaitę - negirdžiu jokio signalo. O aš turiu problemą su ausimis,
nelabai prigirdžiu. Šiandien ryte atsikėliau, dešinė ausis visai užsikimšus.
Nuėjau į polikliniką, išplovė man abi ausis, taigi grįžau namo, ir galvoju,
pasimatuosiu temperatūrą ir kartu pažiūrėsiu, ar po plovimo girdėsiu garsinį
signalą. Tai va po eksperimento atradau, kad garsinio signalo vis tiek
negirdžiu, o temperatūros rodo 37,06. Bet čia gal dėl pūslelinės, nes lūpa
apšašus.