Tema: Re: įkandimas
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-06-04 23:58:26
Čia gal bizoninės muselės, ar dar kažkas, bet ne uodai. Šiais metais dar neteko patirti tokio malonumo, o pernai, užpernai kelis kartus buvo įkandę kažkokie padarai, tai ne tik tamsiai raudona dėmė atsirado, bet ir sutinimas, ir baisus niežulys laikėsi apie mėnesį.
Mano šunis irgi buvo sukandžioję - ant papilvės, kur mažai kailio, matėsi lygiai tokios pačios tamsiai raudonos dėmės. Tik jiems greitai praėjo be jokių pasekmių.