Tema: Re: protezavimas
Autorius: Ruta
Data: 2010-05-20 17:15:10
Manau, kad situacija gana sudėtinga, jeigu dėl paradontozės dantį
prarado - neaišku, kokia kitų dantų būsena. Gal todėl ir eina kalba ir
apie 4, ir apie 6 dantų tiltelį. Ir gali būti, kad geriausias variantas
- pavaikščioti dar porą metų su skyle, kol išbyrės ir kiti dantys, o
tada jau protezuoti :/

Vilniuj galiu parekomenduoti gydytoją Juodvalkį, kabinetas Tilto gatvėj.