Tema: Re: kelialapiai
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-04 15:40:23
kažkada mano sūnui irgi nenorėjo duoti reabilitacijai arba profilaktikai
kelialapių į sanatoriją. Tada išsirinkau sanatoriją, paskambyjau ir galėjau
atvykti, kaip patogu, kaip "komercinė", ta prasme, pati susimokėjus :)
Vaikui tai dariau per atostogas. Įtariu, kad čia tau irgi biuletenio
neišrašys, jeigu gydytoja nesiunčia, teks naudoti atostogas.