Tema: Re: apipjaustymas
Autorius: F20.0
Data: 2010-03-17 14:28:47
"Girdėjau" - o pats esi patyręs? Aš irgi girdėjau, kad taip būna, bet kai
teko pabuvoti traumotologiniame įsitikinau, kad nėra taip. Mačiau, kiek
žmonių buvo iki manęs ir kiek jie laiko laukė (čia buvo apie 9-10 val
vakaro). Gydytojas tikrai nesimuliavo ir kavos negėrė (o jei matai, kad
nedirba, tai visada galima pakelti vėją, tai padeda nemažiau nei kyšio
davimas). Kitą kartą traumpunkte buvau dienos metu konsultacijai. Buvo
nemažai žmonių, nebuvo nė vieno, kuris būtų su mirštamomis žaizdomis.
Gydytojai taip pat vieną išleisdavo, kit pasikviesdavo (tuo metu buvo
atvežtas kūdikis, kurį priėmė be eilės). Taigi nelabai norėčiau tikėti, kad
ten sėdėjo visi iš anksto susimokėję.
O klausimo autoriui galiu papasakoti pažystamo panašią istoriją: nuėjo pas
šeimos gydytoją siuntimo pas urologą, paskui pas urologą konsultacijai ir
urologas paskyrė operacijos laiką. Padarė operaciją, po kažkurio laiko
ištraukė siulus ir viskas. Kiek žinau, kainavo 0lt (įskaitant operacijos
kainą ir kyšį).