Tema: Re: Aliejus odai
Autorius: Iris
Data: 2010-03-16 17:32:36
žiūrint, kokio reikia :) jei labai ekologiško, nerafinuoto, baisiai
brangaus, labaaaai kvepiančio, gražiam indely ir visokio kitokio "fancy" -
Kvapų namai (žinoma, defaultiniam mieste) (Indiškas kvepia skaniau nei
afrikietiškas), jei tiesiog bele kokosų aliejaus – yra Delonoje nebrangiai,
rafinuotas.