Tema: Re: akupunktura Kaunas
Autorius: Doc
Data: 2010-01-04 22:40:35
1. Klausiu ar badomi tie taškai, kuriuose yra santykinai daugiau nervinių
galūnėlių, kurios susiję su liga, nuo kurios gydoma, ar tie taškai, per
kuriuos eina meridianos.
2. Jei tikrai yra kokių nors įrodymų (ne asmeninių patirčių), kad badymas
padeda kovoti su uždegimu, būtų įdomu juos pamatyti.

Aš irgi nebandau kategoriškai teigti, kad akupunktūra yra visiškas bullshit,
tiesiog kol kas nesu matęs jokių įrodymų, leidžiančių manyti priešingai :)

--
Doc