Tema: Re: paraudimas apie akis
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-12-20 23:48:56
Gerbiamieji isminciai. hdd.exe turi dar ir tokia versija.

Teorija:
Paraudimas - uzdegimas kuri sukelia musu imunine sistema ir imunines sistemos lasteles intencyviai iesko, randa banditus ir kovoja su "pazeidejais".
Tuo metu stebime paraudima, nes imunines sistemos lasteliu paraudimo vietoja yra simtus kartu daugiau nei iprasta. Organizmas kovoja su "pazeidejais" o kartais ir "su malunais" (alergija) :D

Malunai buna keliu tipu:

a: Perdetas imuninis atsakas - alergine reakcija. Tai įjautrina organizmą, susijungia su odos ląstelių baltymais ir sąveikauja su epidermio ir dermos dendritinėmis ląstelėmis, kurios aktyvina T limfocitus. Šis laikotarpis trunka 10–14 dienų ir vadinamas sensibilizacijos (įjautrinimo) laikotarpiu. Kartotinio sąlyčio su alergenu metu iš aktyvintų T limfocitų gausiai išsiskiria mediatoriai, kurie skatina odos uždegimą.

b: infekcija viro/bakto, grybeliai kogero atmetami. Apie infiltratus cia:  http://akiuklinika.eta.lt/lt/pages/jungligos

--
hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/