Tema: Re: Q:inhaliatoriai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-11 15:46:38
    O kuo blogai garuoti? man cia buvo kad niekaip negalejau atsikoseti pries pora savaiciu, tai per savaite ciut visos gerkles neiskosejau ir uzkimau del to, dejau kompresus panasius is bulviniu tik is zirniu (visumoj nelabai yra skirtumas is ko), bet kazkaip nelabai suveike, tai po to pagaravau ir pagerejo, tik svarbu po to nekviepuot saltu oru tai bus dar blogiau...