Tema: Re: stiprus prakaitavimas - kiek tai rimta?
Autorius: JJ
Data: 2009-12-09 17:09:16
> nelygu kas kaip pijokavima supranta...
> saviskio pijoku nepavadinciau, nors neretai buna, kad po darbo viena kita
> bokalo alaus pakelia ar kelias taures vyno, o savaitgaliais neatsisako su
> draugais ir taurele stipresniojo pakilnot

Jei kas diena isgeri alaus - tai jau priklausomybe... alchoholikas... kaip
ir as....
O gal dar niesti oda, ypac kojas ir gal dar tokiom mazom raudonom demelem
isberia, kurios niesti...?
Tada lygiai tas pats kaip man, kepenys suriebeje ir nedidele dalis ju tik
funcionuoja...
Man lygiai taip pat...lygiai tokie pat simptomai..
As irgi alaus po bonka vos ne kas diena, o stipresnio savaitgaliais...
Zodziu, kepenu fermentai pakite smarkiai i bloga puse, kitaip sakant
prasidedanti ceroze...