Tema: Re: Lektuvas, gripas, kauke
Autorius: yolacka
Data: 2009-12-07 21:13:10
O kodel oro uoste? Gripa kaip tik galima pasigauti oro keliu, o oro uoste
bent jau man atrodo daugiau erdves/ oro cirkuliacija turetu buti geresne,
negu lektuve 10'000 km aukshtyje

O praejusi syki, manau , kad lektuve... nes buvo nemazhai mazhu vaiku.. o
anginos buvo kaip tik tokia "vaikishka"... trys sykius skirtingus
antibiotikus gerti teko.

Na o gersim tada per shiaudeli.  :)
Skrydis ish Zhenevos i Ryga, po to Ryga - Kaunas