Tema: Re: Ar jau gripas???
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-12-04 18:15:30
Ne gerklė man skauda, o kaklas iš nugaros pusės. Nu dabar atsigavau, bet dar
kokių 5 procentų trūksta iki pilnos laimės. Truputį galvą vienoje vietoje
skauda ir kaklą traukia, verčia galvą į viršų, bet čia nuo osteochondrozės.
Ryte valgiau, tai vos nevėmiau, o dabar visai gerai maistas nulindo. Matyt
kokia zaraza prikibo. Aš jau net neprisimenu, kada paskutinį kartą gripu ar
peršalimu sirgau. Sloga net nesergu, poliklinikoje sakė, kad kraujas
stiprus. Ką tai reiškia nežinau.