Tema: Re: Kiek reikia išmyžt vandens?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-24 13:46:20
svarbu yra ne tiek pats faktas, kiek teisingas proceso atlikimas. Girdejau ir esu sitikines, kad tai tiesa, jog jei tai darai pakeles viena koja (priklausomai nuo to, kuria smegenu dalim tu labiau linkes mastys, kaire ar deshine - tai koja reikia kelt prishinga, chia labai svarbu!!) taip zhymiai sumazhini rizika susirgt shirdies ligomis. Koja nebutina ishkelt aukshtai, pakanka vs vos pakelti nuo zhemes. Dar svarbu stengtis ishmyzhti daugiau nei esi ishgeres, taip ishmyzhama liga bloga karma (juk logishka, kai nebera ka myzht tada myzhamos ligos, lashiniai ir blogos karmos), todel yra butina atliekant shi procesa (koja turetu buti pakelta) susikaupti, galvoti apie karla marksa, o pabaigus stengtis ishsunkti dar bent lasheli, galima bandyt riechiantis ir spaudzhiant pilvo srity (koja dar vis turetu but pakelta). Tikra istorija, man sake vienas rusu mokslininkas, kuris dirbo uzbekijos observatorijoj!

beja shitas galioja tik vyrams, moterims tai netinka, nes jos yra 40% sudarytos ish blogio, todel bandant taip daryt galima netekt tu 40% ir tapt vyru...