Tema: Re: Winalite
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-11-05 14:20:27
prostatą labai lengva išgydyt, kai jai nieko rimto nėra.
 Man beveik metus laiko šokinėjo aplink prostatą, sugėriau be skaičiaus
stiprių spec antibiotikų, jau buvau rimtai supanikavęs, kol vienas rimc
gydytojas surado pūslej 3 cm skersmens akmeną ir jį išėmė. Ir visos
prostatos ligos dingo kaip dūmas. Ir vėl saulė šviečia paukštukai čiulba.
   O padidėjus su amžium ji būna visada ir įmanoma tik sulėtint tą procesą
arba sustabdyt kuriam laikui.