Tema: Re: gerklei
Autorius: nagi kagi
Data: 2009-10-13 20:00:55
Man nepadejo jokie purskalai ir jokios kitos ciulpiamos nesamones.
Elementariai geriau nuo skausmo (labai efektyviai isjungdavo lygiai 4
valandom skausma ibuprofenas) ir skalavau stipriu druskos tirpalu...
naturaliai praejo. Nezinau ar kiek padejo druska ar nepadejo. Bet zinau
kad purskalai nepadejo. Pinigu isleidimas vaistininkiu rekomenduotoms
nesamones suveiks nebent kaip placebas. Tikeciau kad kai persti gerkle
jie padeda.