Tema: Re: ekspedijavimas
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-08-25 22:39:37
Iki siol nesulaukiau jokios info.
Esu uzimtas zmogus - nuo sios savaites atostogos jau baigiasi, turiu pradeti
ruostis naujiems mokslo metams, rengti paskaitu metodines medziagos pataisas
ir studiju didaktiniu planu korekcijas pagal surinktas pirmakursiu grupes
(iki siol dirbau autotransporto versle, bet grizau i akademini - destytojo
darba).
Taip kad - apsispreskite. Jei klausimas tebelieka aktualus, kreipkites, jei
ne - informuokite, kad nebereikia. Veliau jau ir as galiu pasakyti -
nebespejote.