Tema: Re: Oficialus Lietuvos universitetu reitingai
Autorius: Dratuto
Data: 2009-05-04 04:02:18
Lietuvos universitetai - šūdas, VU net į pasaulio 500 uką nepatenka, VGTU
išvis, net nekalbu. Ir išvis viskas yra šūdas, nekenčiu Lietuvos ir savęs,
kad užsilikau, o ne išlėkiau, prarasti metai, čia prarasta jaunystė.
Nušaukit mane. Ir dar. Nusišaukit, jei liksit čia. Reikia išlaikyti pirmą
vietą savyžudybių reitinge pasaulyje. Jei negalit nusišauti, tai kitus
nušaukit.