Tema: Re: dėl MRU finansų rinkos
Autorius: sadzikas.lt
Data: 2009-03-26 16:11:51
buvau pradejes studijuoti MRU finansu rinkos :)
nuvaziavau i pirma sesija, issigandau kaip pamaciau kaip ten viskas vyksta
:)
o situacija tokia: zmoniu priima tiek kiek yra norinciu, juk visi moka uz
studijas :) 2500/puse metu man buvo paskaiciave.

pirma sesija, izangine, turejo trukti 2 savaites, taciau kaip jie patys
pasake- sutrumpinom studentu patogumui iki 1 savaites.
paskaitos buvo nuo 1dienio iki 7dienio, nuo 9 ryto iki 7-9 vakaro, iskaitant
ir 6dieni ir 7dieni.
nuejus i paskaita, buvau nemaloniai nustebintas- auditorija buvo pilna,
zmones sumokeje uz moksla pilna kaina sedejo ant laipteliu :)

nuejus i kita paskaita- nustebom, nes destytoja/as negalejo atvykti, taciau
tai buvo vienintele paskaita sitoje sesijoj, sekantis susitikimas su
destytoju per egzamina :)
i maila atsiunte nuoroda is ko mokytis :)

pavaiksciojau i sesija kelias dienas ir nusprendziau, kad nieko neduos tokie
mokslai, o mokytis del popieriaus per didele prabanga.