Tema: Re: Q: studijos uzsienyje
Autorius: hyperspace
Data: 2009-03-20 23:00:26
Kiekvienas univeras ir kiekvienas fakas turi savo stipendijas ir
ivairius remejus kurie gali ka nors pasiulyti - reikia dometis
universiteto/departamento puslapyje, gali susirasyti su profesoriu
(busimu vadovu/supervisoriu), kartais jie gali ka patarti. As stojau i
doktorantura York University - tai man mano busimas vadovas finansavima
surado. Pas mus univere apie ~30 lietuviu mokosi, undegraduate
(bakalaurai) daug kas pasieme paskolas studijoms (neklausiau is kur ir
kaip). O siaip jei domejaisi tai turbut matei - studiju mokestis metams
apie 3500 svaru, dar panasiai accomodationas (bendrabutis arba kamabrio
nuoma, paprastai bendrabutis buna brangiau net), ir zinoma -
pragyvenimas, pradedant 6000 iki kiek isleisi :) alus brangiau nei
lietuvoj :)