Tema: Re: kaklaskares ziemai
Autorius: tomomo
Data: 2009-12-29 10:23:33
turiu buffa poliarini
http://www.buff.es/en/catalog_headwear.php?t=1
daiktas superinis. Buvo pirktas vazinejimui dviraciu siltesniame nei LT
klimate. Tai turiu pasakyti kad poliarinis tas (su paminkstinimu ir
pasiltinimu) yra per siltas aktyviau pramogaujant. Kolega slidinet vare irgi
ta pati sake. bet cia priklauso kas megsta siluma, kas prakaituoja daugiau
ar maziau, kiek judama ar tik vaikstoma... Dar pasirode, jog tie su
pasiltinimu yra siek tiek ilgesni.
Buffai yra is smagios medziagos, elastingi, galima ant kaklo, rieso, galvos
maut, pasidaryti kauke (dengia viska, tik akis palieka), taip pat suslape -
greitai dziusta (priklauso nuo modelio).
Uzsidejus ant veido (vaziuojant dviraciu saltu metu) aisku slampa, bet kaip
sakiau, greitai dziusta.
Na ir jei bus naudojami ne tik sportui bet ir kasdienai, tai patarciau
dazniau plauti, nes prakaitas visgi isigeria.. Yra specialus valikliai
tokiam reikalui. Cia daugiau gal eina kalba apie dviratine apranga, ir kad
norint islaikyti praikaito isgarinimo savybes, geriau plauti specialiais
valikliais, arba ukiniu muilu! Svarbu nenaudoti visu tu minkstikliu,
kvapikliu ir t.t, nes jie uzkemsa tas "kvepavimo" ir "garinimo" skylutes ir
poto sunti viduj kaip kompresas.
windstoperis smagu ir su atviro tipo salmu saltesniu oru mocu skriejant..
(tiesa mano naudotas polar tipo atliko ta funkcija labai gerai taip pat)

rekomenduoju