Tema: Re: Lietuva vs. likusieji
Autorius: deedzey bonka
Data: 2009-12-08 11:03:12
Tas monstras Santjago pabaigoj isejo, per 13 min sumete 17 tsk. ir viskas
tuom pasibaige. Musu gi didieji zmones visi trys kartu sudejus tik 6 teimete
per visas rungtynes. Bainesas kaip zoles uzrukes zaide, Bielica is karto
prazangu prisirinko.
Jau kelinta karta pastebiu kad Popas pavargsta ir neistempia kokybiskai visu
rungtyniu, kai ziadzia beveik visas 40 min. Turetu ji pavaduoti koks
Jomantas daugiau, ar kad ir tas Dainys galetu per vidurio linija persivaryt
kelis kartus.
Prancuzus dabar privalo sutvarkyt namuose, jeigu rimtai ruosiasi eit i top
16.