Tema: Re: Zalgiris neturi teises pralaimet
Autorius: Kestas
Data: 2009-12-04 00:24:56
> Gerai kalbam tada konkreciai; Darom prielaida kad sios trys komandos nei
> pries Ulker nei pries Barsa nei pries Montepaski nelaimi; pagal taskus
> suzaidus tarpusavio rungtynes Z-3; C+9 A-6(atrodo nesuklydau), Zalgiris
> realiai namie Cibona iveikia 10 tasku; Zalgiris tada +7; C-1; A-6;
> paskutinis macas butina Cibonos pergale, darom prielaida kad kova bus
> inirtinga Cibona nelaimes >8 tsk;
> Trys prielaidos... nors viena zlunga ir taskas.

tai aišku, nesiginčiju.. bet Rytas ir Kauno diena, kartu turintys kelis šimtus milijonų skaitytojų, iš esmės parašė (vienas preiš varžybas, o kitas - ir po), jog Žalgirui nelaimėjus prieš favoritus pateikti į kitą etapą yra nebeįmanoma.

tai yra elementari netiesa ir nors Ryto atveju viskas aišku (nors istorija rodo, jog rezultatų sezono gale tas stūmimas neduoda), nesuprantama, kodėl taip parašė ir Kauno diena. ir, spėju visi kiti šaltiniai... ir kodėl tai kartojo Petrauskis? čia kažkokia lėtinė oro lašeliniu būdu plintanti psichinė liga pasireiškia ar tiesiog elementarus silpnaprotiškumas? kiek mes lietuviai galime ant savo galvų šikti, kada baigsis tos nesąmonės su nepilnavertiškumo kompleksais. gerai bent jau kad prieš užseniečius mėgstame pasipuikuoti, kokie mes krūti, tačiau viduje tai gatavi kasdien po veną persipjauti iš to nusivylimo visku ir visais, net ir "in advance" ;) ar taip sunku nesigadinti sau nuotaikos, kai iki reguliaraus sezono pabaigos dar daugiau nei mėnesis likęs. nepraeisim, tai nepraeisim, bet kam reikalingas savęs nurašymas.. bus dar laiko paverkti, kur mes skubam? ir mane vis tiek nervina ne tas matematinių (kuo šis žodis blogas, kad visi taip baidosi) galimybių iškraipymas, bet kartojimas, kad prieš kitas komandas neturime šansų. sporte tokių "be šansų" situacijų iš viso nebūna, tai net matematiškai neįmanoma. o kas, jeigu paaiškėja, kad nuo pirmadienio pas mus du nauji grajokai normalūs atvyksta? tada jau galima bus laimėti? tada jau leisite, dėdės ir tetos (nors gal reikėtų sakyti - jaunuoliai) iš mūsų "ziniasklaidos"? ;)