Tema: Re: Zalgiris - Lietuvos Rytas
Autorius: servisas
Data: 2009-11-23 09:01:55
Nesupratau, prie ko i LR puse? Ziurejau lyg ir idemiai. Viskas tenai
normaliai su tais teisejavimais.
Man asmeniskai LR komanda kazkokia "gyvesne" atrodo, galinti lyg parodyt
kazka daugiau nei tikies, ir zaidimas ju grazesnis. Zalgiris tuo tarpu- toks
vaizdas, kad visi zaidejai ir ju galimybes jau zinomos bei ribotos, ir
dauguma negali padaryti kazko ypatingo- pvz Ciukinas, Salenga, Janavicius,
Milaknis. Ir pats zaidimas kazkoks tiesmukas, pasiseke pakrist- gerai,
ziurovai padejo- gerai. Nera ziurovu, nepakrito- viskas, pravalas. Kazkaip
man zalgirio treneriu komandos darbas atrodo biski grybiskas.
Kazkaip jau rodos laikas atejo atsirast kokiam naujam zaidejui, kaip Zalgiry
budavo- pvz tokie Masiulis, Jankunas, Maciulis islindo is niekur ir pagerino
komandos zaidima. Kita vertus, Zalgirio gynyba buvo visai nebloga.

Dar kas labai matosi zaidziant. Kai LR zaidzia su kazkuo, visada drebi, kad
tuoj kazka isnes is aikstes apsikraujavusi. Baisu tiek del LR varzovu (net
ir jei jie nemusiskiai, tiesiog geda isivaizduoti, kad televizijai
suletintai pakartojus pasirodys, kad koks Jomantas ar Zavackas "netycia"
ispyre i kiausinius), tiek del paciu LR zaideju (negru kantrybe daznai buna
ribota, o kumsciai sunkus). Susidaro ispudis, kad didesne Zavacko ir Jomanto
"geros gynybos" dalis susideda is to, kad varzovai bijo gauti trauma. O
tiedu ir dar paskutiniu metu Babrauskas prisigretines atrodo kaip dideli
kovotojai. Kazkaip nezinau, man geriau toks Macijauskas, kuris pastoviai
vaidina, kai pries ji prasizenge, negu tokie, kurie pastoviai daro nesamones
ir po to ziuri nustebe, nes "tipo nieko nebuvo".