Tema: Re: Prieskaledinis derbis
Autorius: Bronco
Data: 2009-11-19 12:16:13
Matyt, arba neįdėmiai perskaitei mano mintis, arba aš per sudėtingai
parašiau. Ne tą turėjau omenyje. Jei susiklostytų kada nors taip, jog
kokioje EL Žalgirį IŠGELBĖTŲ tik Ryto pralaimėjimas pvz. turkams, ar
atvirkščiai, Rytą IŠGELBĖTŲ tik Ž pralaimėjimas, tada sirgimas "prieš"
būtų pateisinamas, bet tokios situacijos realybėje pasitaiko labai retai
ir dažniausiai tik čempionatų ar jų etapų pabaigose. Pvz. dabar LR ir Ž
žaidžia skirtinguose pogrupiuose, bet paskaičius komentarus internete,
mažvaikių entuziazmas sirgti "prieš" nemažėja :)