Tema: Re: Zalgiris-Cibona
Autorius: Kestas
Data: 2009-11-13 09:41:19
> Jau seniai kalbama, kai kurios komandos yra per silpnos zaisti sioje lygoje.
> Taciau kas metai matome vis ta pati. Isvardintos komandos, tokios kaip
> Cibona ar Asvel vargei ar galetu rimtai varzytis ULEB turnyre, kur
> motyvacija komandoms, mano manymu, yra didesne.

sistema netobula, bet ji gereja. Eurolyga yra Europos lyga, o ne Ispanijos&co. musu komandos yra geros, geros jos ir pas serbus, ir pas prancuzus. jeigu galetu buti dar geresnes - butu geresnes.
apskritai nesuprantu, apie ka cia diskutuoti.. Olympiacos irgi 18 tasku antram ture prakiso, na  ir kas. Zalgiris patyre berods trecia pralaimejima siame sezone (is viso), jie dar tikrai laimes ir net klausimo nera, jog verti buti Eurolygoje net jeigu nepateks i top-16.