Tema: Re: garbingas sirgalius
Autorius: Andr
Data: 2009-09-16 16:37:03
Cia tu nusprendei taip, ar trijules komitetas pasitares prieme toki sprendima? Palok daugiau "kloune". Labai mums idomi tavo nuomone (marazmai)...

P.S. Kokios pirmoj klasej dar buvo juokingi bajeriai: "kas ant kito sako, tas ant saves...". Dabar jau kazkaip ispudzio nepalieka...
Visa sita mano rasliava apibendrinant galima parasyti: au au au. Net neskaityk nieko tik atlok atgal. Pasistenk koki bajeri numest, kad rimciau atrodytum. Idek vaikisku emociju siektiek. Kanors ant zalgirio pastumk. Nepamirsk ir jo fanu. Kaip sakant bent 50 skiemenu islok ir pastatysi visus i vieta...