Tema: Re: Metu fraze
Autorius: Gediminas
Data: 2009-09-10 23:54:15
2009.09.07 Mielas dienorašti. Šiandien prasideda čempionatas, bet aš
visiškai ramus. Turiu paruošęs genialų planą, todėl mums nebaisūs jokie
varžovai. Išleisiu tokį startinį penketą, kuris savo genialumu iš karto
priblokš visą turkų komandą. Ačiū dievui rinktinėje nežaidžia Jaska, Šiška
ir Kaukė. Jie niekada nesilaikydavo mano plano ir graiudavo visą žaidimą.
Dėl to aš labai nervuodavausi ir dar daugiau rūkydavau. PS. Pastačiau 100
baksų už turkų pergalę. Čia šiaip fortūnai privilioti. 2009.09.08 Vakar
pralaimėjome. Kiti žaidėjai išskyrus Mažutį ir Javtoką nesuprato mano plano.
Vakar po rungtynių skambino Garastas - pagyrė. Sakė pirmą kartą matė taip
gerai organizuotą rinktinės žaidimą. Liepė nenusiminti dėl pralaimėjimo ir
toliau tęsti savo darbą. Šiandien startinį penketą dar patobulinsiu - su
Mažučiu ir Javtoku išleisiu ir Jomantą. Jį labai giria geras mano draugas
Rimas. Jis siūlo jokiais būdais neleisti Kalniečio. Tai visiškai
neprognozuojamas krepšininkas, kuris gali sugriauti visą mano planą. PS.
Vakar laimėjau babkių. Šiandien už lenkų pergalę pastatysiu 200 baksų.
2009.09.09 Vakar vėl pralaimėjome. Rinktinėje atsiranda vienas
destruktorius - Delninkaitis. Jis nesupranta mano plano, nesupranta kodėl po
sėkmingų atakų aš jį sodinu ir dar drįsta apie tai kalbėti su žurnalistais.
Jam ne vieta aikštelėje. Šiandien sėdės ir studijuos mano planą. Startinį
penketą bučiau leidęs tokį patį, bet paskambino Garastas. Jis sakė, kad
pilnai mane palaiko, tačiau Lietuvoje niekas išsskyrus jį nesupranta mano
plano. Rekomendavo šį kartą Mažučio į startą neleisti, truputį nuraminti
lietuvių aistras. Gal ir geras pasiūlymas - truputį apgausiu ir Geršoną. bet
Mažutis į aištelę vis tiek išeis antrą minutę. O Delninkaitis į aikštę išeis
tik tokiu atveju, jei gerai išmoks mano planą. PS. Vakar vėl laimėjau
babkių. Šiandien statysiu už bulgarus, labai geras kofas - jei pralošim, ko
negali būti, bent babkių užsidirbsiu.