Tema: Re: BMW out, Mykolas - in
Autorius: nuno
Data: 2009-07-30 23:32:14
o kas tame paskutiniame etape buvo, samoningasis? kas nors stebuklingo?
mysai reikejo pergales ir 0 alonso tasku - tikriaus tai buvo labai tiketinas
variantas?
mysos patobulinimais vadini renault mases amortizatoriu netiketa uzdraudima
po 1,5 metu legalumo ar bauda alonsui monzoje uz drisima pasirodyti kazkur
massos horizonte?