Tema: Re: juokingi zmones.
Autorius: bazas
Data: 2009-05-20 08:45:30
uz ka butent?
tikrai nieko pries dichlo neturiu, bet iki siol visi pagirimai jam buvo uz
tai, kad tipo va dichlo tai tikras grupso vip'as, jis cia seniausiai yra,
jis cia protingiausiai raso, nu ir ...? tai tipo uz sita reikia jau medalius
kabinti? uztat gal kas labiau paargumentuotu?
p.s  jei sitam grupse visi butu tokie, tai nuobodybe butu totali.