Tema: Re: O Kunigelis tai uz Zalgiri vienok...
Autorius: pragäras
Data: 2009-05-19 10:35:12
kazkaip ir man sunku buvo patiketi ir nustebino - todel ir zinute parasiau. neturiu reikalo skiest, zinios tiesiai is su juo bendraujanciu sirgaliu (kalba apie Lietuvos rinktine palaikancius ir su ja visur vazinejancius). As pats su Linu tik so so pazistamas, pasilabinu kur susitikes, bet tikrai nepulciau klausti, ka palaiko - o ir koks skirtumas. Bet teorija "Kunigelis uz Ryta", reiketu labai stipriai persvarstyt... labai :)