Tema: Re: RUS-CAN
Autorius: Jantar
Data: 2009-05-12 22:13:09
Aisku, sustipres visos isvardintos, bet nemanau, kad pasipriesins minetoms
trims rinktinems. USA atjaunino rinktine, pagrindas ir bus siemetine, kiek
teko girdet. Nors ir geri ziadejai, bet ne to kalibro dar.
Na, tiesa, Suomija pamirsau, siemet zaide labai gerai, jei prisides kazkas
is top vartininku [Kiprusoffas, Backstromas], puolime irgi yra rezervo is
NHL - bus rimti pretendentai.
O cekai irgi tokioj krizej, mano nuomone, veteranai po biski traukiasi,
pamaina gera, ale netraukia iki tu minetu rinktiniu [ju U18 net buvo iskrite
is auksciausiojo diviziono pernai, kazkas ne taip su jaunimo progresu]. Su
vartininkais irgi problematiska sakyciau, kas te pas juos, Vokounas dabar
geriausias?
Nu tai cia, aisku, mano nuomone tokia :) Idomu butu isgirst ir kitu :)