Tema: Re: ZAL-LRYT
Autorius: PetrasM
Data: 2009-05-12 08:56:50
  Pasirinkta taktika Krapiko pasiteisino, nors nesitikejau, kad Rytas taip
paleis vadzias.
  Is tikruju kaip kadaise sake Sireika: vienas zaidzia, o visi kiti ziuri
kaip jis zaidzia...Tas pats su Eidsono, labai jau hebra Ryto laukia is jo.
Matesi kad nesiruosia padeti, o lauke kada iskis jis kamuoli.
  Zalgirieciai visi saude gerai, uzsidegimas didziulis, noras ir namu siena.
   Idomu bus ketvirtadieni, nes grizo idomumas ir plius mano oru prognoze
butu tokia, kad rungtynes taskas i taska bus.
   O kas del Petraviciaus, tai rupuze, zmogus labai puikus jis, neatsimenu
kad vaidintu kazkada kokia tai trauma....nepamirst reikia kiek jam teko
isgyventi griztant i krepsini po traumu... taip kad geda kas svilpe!

  Ko jau ko, bet traumu nelinkeciau nei vienam

"dichlofosas" <nuimkt_groteles_ir_nespamink###zalgirietis@gmail.com> wrote
in message news:fk2gsh7o2edz$.kbut7ntsw3zp$.dlg@40tude.net...