Tema: Re: Barsa!
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-05-07 00:10:53
as siaip neturiu megstamos komandos. sakiau nuo kito sezono sirgsiu uz
man city, nes "Shustriausiu prisipirks", bet neisejo. :)

tai va... niekad nemegau ypatingai MU ir ypac ronaldo, o barsai
simpatizavau. bet po pusfinaliu busiu uz MU finale, nes barca nerode
to, uz ka juos reiktu megti. atrode kaip visiskai kita komanda, kuri
dar pries nepilna savaite 6:2 dare reala ju stadike