Tema: Re: Real v Getafe
Autorius: Ernestas
Data: 2009-04-23 20:41:33
"gidas" <a@b.lt> wrote in message news:gsmntb$tds$1@trimpas.omnitel.net...

> esu.

> nesutinku.

Kažkaip abejoju, va pabandyk išsilaikyti ant kojų panašioje situacijoje.
Imho, vaidybos kažkiek buvo, kaip ir buvo stumimas ranka. Bet kuriuo atveju
toks Pepe poelgis neturi jokių pasiteisinimų, tai yra atviras chuliganizmas
ir imho 5 mačų diskvalifikacija dar būtų ir ganėtinai švelni. Nors žinoma
kiekvienas mes turi savo nuomonę ir ji būna subjektyvi.

> tai argi ne taip ir buvo/bus? korta buvo, diskvalifikacija irgi manau bus.
> tik gal ne metams, nors turbut barcininkai del to labai dziaugtusi :)

imho, barcininkams giliai px tas Pepe :) Mums dabar labiau rūpi ateinantis
mačas su gera forma demonstruojančia Valencia na ir žinoma CL'e su Chelsea.
O poto jau galima pagalvoti ir apie el classico, bet tik ne apie Pepe...
Apie jį tegu galvoja Real atstovai, tas klipas tapo l. populiarus ir manau
klubas kažkaip turės sureaguoti....