Tema: Re: kurti įsikalk sau į galvą ....
Autorius: nuno
Data: 2009-04-10 11:08:54
pats paramos faktas manes ne kiek neerzina. erzina zlugusio bizniuko
prisidengimas zalgirio vardu, slampinejimas valdzios koridoriais, to pacio
zalgirio vardu reikalaujant paramos ir t.t. komanda tegul gyvuoja kad ir dar
1000 metu, bet reiketu baigti ta "sventa" zalgirio vardo kisima kur papuola.
idomu, kur dinges didysis zalgirietis, tos, nu tos kitokios aprangos
reklamuotojas? kur navikausko zadeti milijonai?