Tema: Ats.: del kainu
Autorius: Marimaras
Data: 2009-04-07 09:41:14
Maskvos sritis skiria sportui pakankamai daug lėšų: yra du futbolo klubai: chimki, saturnas (chimki naujas stadionas, saturno gal 10 metu senumo), ledo ritulio klubas, du krepsinio klubai (chimki ir triumf), berods rankinio ir tinklinio. Visi jie remiami Maskvos srities valdzios, tikrai ne 100 proc, bet "pritraukiant" remejus pagalba tikrai teikiama :)

kiek realus 35 mln euru biudzetas ... abejoju. Nes tarkim tie patys chimki ir saturnas - futbolo klubai, bet 35 mln. euru suma virsytu sumete savo biudzetus i viena kruva. O futbole pinigai visada didesni.

Speciau, kad realus ximku biudzetas kazkur apie dvidesimt kelis mln. euru. 2007/2008 metu sezone biudzetas buvo apie 21 mln doleriu. 2008/2009 prisidejo keli zaidejai, keli isejo (iskaitant ir nepigius rusus bei legionierius), bet visgi iki 35 mln. euru net ir vertinant didziules Delfino ir Garbachosos algas - toloka.

"Kestas" <nesvarbu@nesvarbu.lt> parašė naujienų news:grd5s0$dhj$1@trimpas.omnitel.net...