Tema: Re: Balandzio 1 Paryziuje
Autorius: Silvano
Data: 2009-04-02 13:01:47
man atrodo, kad pries komanda, kuri nesugeba daugiau kaip 2 pasu padaryt ir
zaidzia vieninteliu tikslu, kuo toliau nuspirt kamuoli, tai niekad zhavingai
nesuzaisi...

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
ishvargo francuzai abi pergales priesh mus. panashei kaip mes priesh
besiginancius farerus.
gal jie ir yra galvom augshtesni kaip komentorius aishkino, bet neparode
kuom suzavetu, ir vargei jie toli ais jeigu taip ir toleu varys ;)