Tema: Re: buvo ar nebuvo...
Autorius: scrp
Data: 2012-06-20 14:33:36
gal kas žino kokie pasikeitimai šiame čempionate atsirado šiemet? Lygtai
'kažkas naujo' atsirado, tik neradau niekur info. Kažkaip galvojau jog
tokius 'neaiškius' epizodus teisėjai pradės peržiūrinėti

"Saulius"  wrote in message news:jrsbh1$gp$1@trimpas.omnitel.net...

Bet bent jau sioks toks aktyvumas sitam groupse atsirado. Ir siaip sita
epizoda po 50 metu prisimins europos cempionatu retrospektyvose. Kaip
banaliai beskambetu, bet man tame slypi dalis futbolo zavesio.