Tema: Re: Nukeliamos LT - FRA futbolo varzybos?
Autorius: JK
Data: 2009-03-25 12:57:21
> nemanau, kad jie ten laukia kas kur kokia nesamone parasys, ir paskui
> paneigineja

Na siaip tai - pakankamai rimtas argumentas, kad sukeltu nerima tarp zmoniu,
kurie jau isigijo bilietus ui rengini ir

> tai lrytas - nebulvarinis?? va cia tai metu anekdotas :))

jei imtume si bulvarines spaudos apibudinima:

Bulvarine spauda (pranc. boulevard - bulvaras, gatves dalis) - tai
periodiniai ir neperiodiniai leidiniai, skiriami nereikliems, neislavinto
skonio skaitytojams. Dar vadinama geltonaja spauda. Priklauso vadinamuju
pramoginiu lediniu grupei. Nuo nebulvariniu leidiniu skiriasi tematika ir
pateikimo forma: dideles ryskios antrastes, isryskintos frazes ar
pastraipos, ispudingos, ne visada estetiskos iliustracijos ir reklama.

Tai vieninteliai leidiniai, neieinantys i sia grupe butu specializuoti
leidiniai, tokie kaip Lietuvos Zinios, Ukininko patarejas, Mano namai...ir
t.t. ir pan.
Visi kiti kaip ir papuola i apibrezima Bulvarine spauda. Tarp ju,
neabejotinai patenka ir tautos gelbetoja pone "Respublika", o apie "Vakaro
zinios", kurios yra populiariausias leidinys ant Marijos zemes, ner ka ir
kalbet.

> kur tu rasi siuo metu ta leda? Nors jei domiesi bent kiek futbolu, tai
> turetum buti mates tarptautiniu rungtyniu baltoj nuo sniego (ar ledo)
> aikstej

Nustebink mus visus - ivardink nors vienas rungtynes, kurios vyko ant ledo
(o ne ant sniego).

--
__
JK