Tema: Re: Fulia: Žaidimas ranka
Autorius: TomS
Data: 2009-03-16 21:32:53
Cia jau teisejams paliekama spresti.. Gal kokiuose uzdaruose fifa
posedziuose ir pakalba jie ten kada skirti pendeli, o kada ne.. Bet siaip
nebegiosi gi visa laika suglaustom rankom arba uz nugaros :) Beje daznai
teisejai skiria arba neskiria prazangos dar ir pagal bendra varzybu
situacija, pagal pelnyto ivarcio svarba ir tt.. daug niuansu susideda.