Tema: Re: idomus Ryto TV sprendimas
Autorius: JK
Data: 2009-03-12 10:35:44
nezinau ka tu iskaitai tarp eiluciu...taciau rasiau be jokio inirsio, pavydo
ir kitokiu ydu. Tiesiog man nesuprantamas liaudies naivumas ir tiek. Kodel
nedarot fondo - zaideju algoms ismoketi? Ar kokios nors kitos akcijos, kuri
realiai aukojamus pinigus sumoketu zaidejams, treneriams...dabar vel be
jokios atskaitomybes pinigai patenka i zalgirio saskaita ir dingsta tariamom
skolom ar galimam sezonui uzbaigti.

Zmones ! Atsitokekit ! Jus mulkina!!!!

--
__