Tema: Re: Nenugalima Barca
Autorius: keksas
Data: 2009-03-03 12:09:42
Sutinku del Etoo, taip svaistyti progas.. kazkas negerai. Gudjonsenas gerai
sulose, nepriekaistingai skirste kamuoli. Keista schema zaidzia, viena
reiketu is puolimo (IMHO Etoo) isimti ir ginyba pastiprint, keistai atrodo
kai 172 Aguero laimi oro dvikovas baudos aiksteleje :)
Del MU, tai anot Sero Carling Cupo finale zaide tie, kurie issikovojo sia
teise. Respectas uz tai, kad pasitikejo jaunimu lemiamoje dvikovoje, ypac
Fosteriu.