Tema: Re: su pergale
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-12-29 17:49:06
Tai aisku! O taipogi nepaslaptis, kad jie remia savo klubą krauju ir
prakaitu suteptais litais, uzdirbtais vargsu isnaudojamu darbininku LR
spaustuveje, kur nelegalus emigrantai ir ju mazameciai vaikai uz grotuotu
langu priziurimi plikagalviu suzverejusiu apsaugininku su bananais diena
nakti simtatukstantiniais tirazais kepa sita nuodinga melo ir smeizto pilna
popiergali!!!