Tema: Re: zalgiris
Autorius: Never Mind
Data: 2010-12-03 14:06:47
visiskai sutinku su spartalo nuomone.

is www.sportalas.com

Žalgiris padarė net 28 klaidas, žydai - tik 11, o rungtynės baigėsi tik
minimalia svečių persvara ir tai viską pasako. Sportalas.com jau prieš
daug metų ne vieną kartą rašė, kad už tokius perdavimus, kokius atlieka
Žalgiris jau ne pirmus metus, bet kurioje kiemo komandoje žaidėjas būtų
išvytas iš aikštės pasitreniruoti papildomai. Tas pats buvo ir prie
Sireikos, kai kamuoliai buvo kišami per varžovų rankas Tanokai beardui,
tas pats buvo ir prie Krapiko, tas pats buvo ir per pasaulio čempionatą,
kai amerikiečiai vieną po kito atiminėjo kamuolius iš lietuvių, tas pats
yra ir dabar.

Ir pagaliau tik dabar, užsienietis Aco Petrovičius išdrįso viešai pasakyti
apie tai, nors mūsų spaudoje netrūksta taip vadinamų krepšinio „ekspertų”
prognozių, kurios vis dažniau virsta eiliniais pezalais.

Perdavimų technikos nėra visai. Buvo dešimtys situacijų, kai Žalgiris
nesugebėdavo atlikti perdavimų net elementariose situacijose, kai du
pabėga prieš vieną varžovą. Jau nekalbant apie tai, kad perdavimai
atiduodami ne laiku, ne partneriui į rankas, o dažniausiai nepatogiai,
neapskaičiuojama kamuolio trajektorija, kai perdavimas atliekamas nuo
grindų, perdavimai lengvai varžovų nuspėjami, o už perdavimus skersai visą
aikštę jau prieš trisdešimt metų treneriai vydavo lauk iš aikštės tokius
oranžinio sviedinio virtuozus.