Tema: Re: El Classico
Autorius: Marimaras
Data: 2010-12-01 10:33:23
Mūsuose geras komentatorius tas, kuris daug šneka ir nepalieka pauzių. Tai galioja ir krepšinyje, ir futbole ir t.t.

Krepšinyje, dar bent jau šioks toks veiksmas vyksta kas pusę minutės, mažiau galvot reikia, galima vaizdelį ekrane atpasakot (bet ir tai Petrauskas sugeba dar visą euroleague.net turinį, susijųsį su rungtynėmis atpasakot). Futbole tenka aušint burną, kol gynėjai savo aikštėj kamuolį viens kitam perdavinėja.