Tema: Re: F-1
Autorius: nuno
Data: 2010-11-17 21:09:53
mano manymu, pagrindine kvailyste, i kuria jie papuole - padangu bukle.
penktadieni daug kam padangos grudejosi - t.y. del to turejo problemu.
lenktyniu metu vettelio tempas jau buvo pradejes kristi, hamiltonas skundesi
padangomis, webberis irgi letejo, o alonso buvo greiciausias trasoje - jie
nusprende, kad ateina tas laikas, kai padangoms amen ir visi stos. tai, ko
jie nesuplanavo - kad po keliu ratu padangu bukle ne kris drastiskai, kaip
tikejosi (del ko bijojo prarasti vieta jau sustojusiam webberiui), o bus vel
galima vaziuoti geru tempu. kad suklydo kopijuodami webberi, tai faktas, bet
kad ji aklai butu kopijave, sunkiai tikisi - komandos turi ne po viena
stratega ir ne po du...

mane domina kitas klausimas - greitojo pilypo likimas. pries webberiui
uzsukant i boksus pilypas buvo arti jo ir vaziavo panasiu tempu ar net
greiciau - kaip jis sugebejo po savo sustojimo isvaziuoti vel paskui webberi
ir dar pora sekundziu atsilikes, jei pastarasis visa rata su algesuariu
stumdesi...