Tema: Re: Viasat užknisa :\
Autorius: Marimaras
Data: 2010-11-10 09:49:31
Atskiro mokamo paketo paleidimui ne visos kabelinės turi galimybes ir žinant viasato apetitus, kažin ar taip jau pigiai kabelinėms atsieitų naujas futbolo kanalas. Kam joms rizikuot? Dėl kelių procentų žiūrovų?

Taip kad susitaikykit su situacija gerbiami futbolo mėgėjai. Išeitį turite - papildomos investicijos į Viasato įrangą ir abonentinį mokestį.

Krepšinio gerbėjams net papildomos investicijos nepadės - daugiau Eurolygos rungtynių, nei per VSB, vistiek Viasatas neparodys. Pvz. kad ir šiandien vietoj CASK-Olimpijos rungtynių rodys LV ir LT futbolo "grandų" Skonto-Tauras rungtynes.