Tema: Re: Snowboard inventorius?
Autorius: swd
Data: 2010-10-20 09:31:54
Sveikas.

nemažas pasirinkimas, būna sportland'e, tačiau ten žiemą gulintys daiktai
stebuklingai pabrangsta. Savybių gal kokių magiškų įgauna, nežinau, pirkau
lentą 2008 gruodį, o 2009 lapkritį ta pati lenta kainavo ~300lt daugiau, kai
klausiau tai mykė mykė ir nieko nepasakė, nu įgijo reiškia kažkokių savybių.
Toliau, tikslaus adreso nežinau, bet gan pigių pasitaiko šeškinės
"geltoname" turgelyje, čia jei iš fabų varant į akropolį, būna jis dešinėj
pusėj. Dar kita vieta, vėlgi tikslaus adreso nežinau, prie šiaurės miestelio
senukų, maždaug čia:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=583957;6064455;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=583937,6064560&z=2000&lrs=vector,stops,vector_2_5d
jeigu žinoma nesubankrutavo. Tiek vienas tiek kitas. Dar kažkiek jų būna
skateshop'e priešais univermagą. Taip pat priešais Europą, kitoje
Konstitucijos prospekto pusėje esančiame Inkstinkte.

Tačiau. Mano patarimas toks. Visos šios parduotuvės (na gal skateshop'as
kiek mažiau), prekiauja praeitų, užpraeitų ar net užužpraeitų metų
modeliais, o kainos nenusileidžia einamųjų metų modeliams normaliuose
užsienio šopuose ar tam pačiam ebay. Taigi, kai visi ištrauks senuosius ir
naujuosius modelius, eini per visas šitas parduotuves su savo kojinėm, su
kuriom ruošies snowboardint, matuojies eilę batų, atsirenki idealius batus,
įsimeni modelį, UK ir USA dydžius, kainą muši 20% ir klausi ar už tiek
atiduos. Varai namo ar į šalia esantį free wifi spot'ą, eini į ebay ar kokį
kitą pvz www.blue-tomato.com , ieškai ten sale'ų ir tau reikiamo
modelio+dydžio. Lygini kainas, jei skirias nežymiai, eini į pardę, jei su
siuntimu daugiau 100lt, aš užsisakinėju.

sėkmės ;)