Tema: Re: Yes!!!
Autorius: PetrasM
Data: 2010-09-01 11:28:20
 is esmes koks skirtumas, jeigu norim toli eiti, turim losti taip kaip vakar
pries ispanus ir dar geriau.

  nemanau, kad kazka ispudingo parodem pries ispanus - kovingumas TAIP,
charakteris TAIP, lemiami metima TAIP.

  dziugu kad ir Andriuskevicius vaizdo nepagadino.

  o siaip dziugu ir dar , kad patempti komanda gali kiekvienas per vis kitas
rungtynes.

  dar neparode savo veido Gecevicius (matyt perdege), Seibutis irgi turetu
susikaupt ir nemalt sudo.

  net nezinia kaip cia daryti, nors ne man ir spresti, bet ar tampytis iki
negaliu su prancuzu varlem, ar nusiteigti kovai su Libanu.

  o is to ir seka, kad Prancuzai gali buti pirmi grupeje, o mes antri....

   o ten jau matyt, bet reik pries visus lost :))))